Monday, May 6, 2013

wah !!


Assalammualaikum.....

dapat gak aq hapdet blog pakai fon ayah aku..nak hapdet pakai fon aku line cam haram..lembab nak mampuss !!harinie hari mengundi..ape bolee buat..bn dah menang...kot :3

Sebenarnya aku ad 19 post yg ad kt notes fon aku..jadi..lepas nie aku copy paste jea lorh...papepun sekarang nie aku tengah jeles ngan ayah aku..die beli s4 senyap-2..ini tidak adil !! Patutnye beli xperia Z aq dlu :3 hehe !!

Syok oo s4 ayah aku nih..boleh scroll down tanpa sentuh screen :3 best !! Tapi camera tetap tkleh lawan xperia z..lagipun aku anti samsung..tp aku gune gak..nak buat cmnekan..dah nie jea yang boleh aku hapdet blog..

Nie jea lah kot yang aku nak cerita..malas nak cerita pepanjang..kalau pakai keyboard takpe gak..huhu !!

p/s : bosannnn !!!!

No comments:

Post a Comment