Friday, January 4, 2013

mabuk dalam kelas


 ASSALAMMUALAIKUM...

pergh !!!! memang ngantok giler tadi kat kelas....dah lhaa aku tak tido satu hari..dok berjaga semata-mata nak pergi sekolah...kalau aku tido memang tak kesekolah laa aku...huhu !! kalau korang tengok aku time kat kelas serupa macam orang gila...hidup tak tenang...macam baru lepas minum arak pun ada...separuh sedar...cikgu akur cakap kalau ngantok gi buat tawaf kat dala kelas...hoho ! dengan harapan palsu aku buat(lhaa sangat)....kalau aku buat tak pasal-2 botak kepala aku :3

sebab-sebab kenapa aku tak tido sehari :
1.sebab game
2.sebab telephone
3.sebab computer
4.takde sebab :3

itulah sebab-sebab kenapa aku tak tido..yang no-4 tu abaikan...saje-2 tulis nak bagi sampai 300 patah perkataan :3

cikgu tulis kat papan hitam...aku pun tulis lah sambil mabik !! <----dont take it to serious..it just a joke okay ?? XD

speaking pulak bangla neyh....okeke ! sambung balik....kalau korang tengok tulisan aku tuh..mengalahkan tulisan alien..jin tengok pun boleh mati terkejut...setiap kali aku tulis mesti aku tertido dalam masa yang sama aku berjaga..hoho !! macam mana tuh :3

susah hidup kalau tak tido....dengan izin allah aku mendapat idea untuk menghilangkan rasa ngantok..agak bangang jugak....oke follow this step ---> tengok kiri/kanan. → cari kawan → pukul kepala kawan → die pukul kepala korang balik → bergaduh → kena tumbuk → cakap "STOP" → kompom takkan tido dah lepas tuh :3 <----sape ikut step nie memang budus lerr..hehe !sebenarnya aku sembang jea ngan kawan sebelah..dalam masa yang sama aku dimaki hamun oleh cikgu yang tercintan...demi taknak tido..kena maki pun still diterima :3

agak-agaknya tu jea lhaa kowt cerita harinie..better luck next time :3

PS : AKU PAKAI BAJU LENGAN PANJANG XD dan aku tau korang pening dok baca ayat aku tuh..sebenarnya aku still dalam mood mabik a.k.a tak tido lagi....saje nak tulis blog...hilang rasa ngantok + bosan = aman hidup :3

No comments:

Post a Comment