Tuesday, January 1, 2013

besok sekolah !!


  ASSALAMMUALAIKUM....

harinie last cuti..besok sekolah..first day memang seronok bile sekolah...tengok nanti dalam bulan 3-4....HARHAR  ! huru-hara kelas XD

jadi papepun SAD NEW YEAR !!!

asal aku cakap "SAD NEW YEAR" ?? sebab orang islam diharamkan menyambut tahun baru...yeaker ?? tadi aku pergi tanya pak google..beliau berkata "Memang haram pun...tapi kalau diisi dengan progam yang boleh membawa kesedaran keagamaan dan kebaikan, maka saya masih berpendapat ia adalah HARUS kerana ia termasuk di bawah umum kelebihanmajlis ilmu." beliau berkata :3

hehe ! nak sambut boleh..tapi kena ada UAI ...baru sempoi XD

aku dah kelaut dah nie..papepun SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH MASING-2 ... sekolah ni sebenarnya best..tapi sebab asek kena marah tu yang membuatkan kite rasa macam dah taknak sekolah..tapi benda ni memang akan berlaku...lepas korang habis jea sekolah gerenti korang teringin nak sekolah balik...

nak tulis ape pun tak tau..yang tu pun aku main taram jea...bosan punye pasal :3
bagi batch 98 good luck PMR dan batch 99 seronok lhaa korang tkde PMR dan 96 good luck SPM dan batch 97 kita berehat sebentar bersama kitkat :3 

BERBAI !! 

No comments:

Post a Comment