Friday, January 4, 2013

STORY-MORY DIPAGI HARI


 ASSALAMMUALAIKUM...

harini kat sekolah memang best giler ! ape yang best ?? best laa sebab dari mula samapi rehat stay kat dewan...lepas rehat 1 masa cikgu tak masuk..fuh !! itulah yang ditunggu-tunggu !! HARHAR !

tu satu hal...lagi satu masa kat dewan cikgu tengah cakap pasal bidang-2 dan berapa score...tu oke laa....lepas dah habis cakap...cikgu kasi peluang kat makbapak orang untuk cakap....hoho !! sekali datang bapak GVL daa !!! #GVL tu nama tempat tusyen dan bapak segala GVL tu india#

Hero 80an sudah marii !! habis segala tok nenek keluar dari mulut dia :3
cikgu aku incit hasbee pun melayan die sampai menggigil tangan cikgu tuh..huhu ! ase cam nak tampar jea pakcik GVL tuh...last-last pengetua datang..maka dengan itu maka terwujudlah game yang bernama SMKSU vs GVL...huhu ! 3 vs 1..lawan punya lawan punya lawan !..nampaknya GVL kalah teruk...SMKSU berjaya goal sebayak 3-0 <---hoho ! takde kena mengena pun XD

WOOKEKEKEH !

sambung balik..pengetua aku tu menjawab semua soalan pakcik tu dengan tenang lagi murni :3
budak-2 sebaya aku kat belakang dok tepuk tangan..tepuk tangan tanpa sebab..kan dah kena maki ngan pengetua :3

okeh ! aku rasa dalam 3-4 kali asek muka dia jea yang keluar...rasa macam nak baling jea kasut saiz 8 aku nih..sabooo jea lorh !

yang buat aku lagi tak puas hati cakap tak pernah perlahan..kalau boleh nak satu sekolah tu dengar..buat macam sekolah bapak die jea...

haish..saboo jea lorh mase tuh..kalau aku jadi pengetua..dah tk jumpe dah pakcik tuh...hilang kelaut aku bagi...

jadi...ini semua kesah benar yang berlaku pagi tadi..tiada kena mengena samada yang hidup mahupun yang dah mati hidup balik....

PS: mak bapak dijemput hadir mase kt dewan tuh..bukan diorang nak sambung belajar yea :3

No comments:

Post a Comment