Thursday, January 3, 2013

hooneymoon :3


     ASSALAMMUALAIKUM...

 aman hidup sebab takde periksa penting lagi..tapi aku still risau dengan periksa nanti...cikgu pun main taram jea masukkan aku dalam bidang perdagangan dan geografi..aku nak seni T_T

tape-2..nanti aku minta kat cikgu...owh ! lagi satu benda pelik nak cerita nie....tadi aku dapat jadual kelas...aku tengok elok jea..tapi masa aku check nama cikgu tu,nama ustazah tu "USTAZAH X " <---- O.o

hoho ! tak tau pulak ada X-girl kat sekolah aku nih :3

aku dah naik pelik asal nama ustazah X ?? tak boleh nak cakap apedah..kena tunggu dan tengok.............?......????.......??????........????????.....hehe..........

otak dah kosong. idea sume dah lari...tapi menulis blog nie boleh buat orang pandai buat karangan :3 <---HARHAR ! jangan percaya ayat tuh..tu semua syirik :3

agaknye ni laa kowt yang aku nak taknak cerita..memang otak aku dah stop....agaknyer ada gear-2 yang tercabut kowt..besok aku nak beli kat farmasi..2 singgit :3 HOHOHOHO !

No comments:

Post a Comment