Sunday, May 12, 2013

hoho !!


ASSALAMMUALAIKUM !!

benci plak aku bile ayah aku beli galaxy camera(lagi satu)...kat aku bilelaaa nak beli..sabo jea lah den..tapi papepun memang best arr semakfon nih :3 camera terbaeeekk !

Ayah aku tu saje nak bagi aku beli fon jenama samsung...aku dah laa anti-samsung...SONY FTW !!! :3

Hehe !! Tapi camera memang waa cakap lu..cun !! 16.1mp...tapi yang tak bestnye benda nie berat..tapi takde laa berat mana..kalau ko online pakai galaxy camera nih kompom tangan korang lenguh...mcm aku skarang nih..dok menaip + online = tulang reput...minumlah anlene..baik untuk tulang anda :3 hehe !!

Klah ! Aku dah donlod game 'dead trigger' kat  galaxy camera nih.. game tu terbaek woo !! Game hd..best pun best jugak. Korang leh donlod game nih..try arr donlod..aku nak enjoy dlu !! Berbaii !!!

No comments:

Post a Comment