Monday, May 6, 2013

baby sitter


ASSALAMMUALAIKUM !!

haduih ! penat pulak aku dok jage anak akak aku nih..menangis jea dari tadi..nie tak habis jage lagi nih..aku pun tak tau kenapa aku pulak yang kena jaga..bangun-2 jea budak nih ade kt sebelah aku..tension pulak member(aku)

Aape buat buatkan..terpaksa lah jaga..die dari tadi nangis..bile aku layan die,die menangis..bile aku buat bodo tau pulak die nak senyap..sekarang die kat depan aku tengah main sikat..nak tergelak pun ade aku tengok budak nih..

Rase korang tak tau lagi name dak kecik nih..nama beliau ialah NUR ZARA RAISYA RANIA BT SYAZWAN..panjanglan nama die ?? dan korang nak tau tak kenapa aku jadi mangsa keadaan ? sebab akak aku bersalin semalam..anak lelaki..nama tak tau lgi..tu pasal aku jadi mangsa..tak taulah berapa hari aku kena jaga dak kecik nih..sehari pun dah mcm apedah..huhu ! sabo jea lah den :3

takperlahkan..anak akak aku jugak..die nangis aku bt bodo jea..kalau pujuk lagi kuat die nangis dan sekarang die tngah main ngan jadah haram apetah..bile bukak ade tulis I<3 BN..pale mung ! :3

okelah..aku nak sambung balik...kesengsaraan aku nih :3

No comments:

Post a Comment