Sunday, May 26, 2013

post tengah malam


ASSALAMMUALAIKUM..

Dah lama tak update blog ni..sebelum aku update blog aku tengok post-2 lame aku..bile aku bace boleh pulak aku gelak..sedangkan tu aku yang tulis sendiri..huhu!!  Aku tengah malam ni tak tau nak buat ape...bosan gilooo!!  Nasib baik blogger ada..kureng sikit bosan ni :3

Aku dari tadi dok mendengar lagu saleem- tinggal kenangan...best lagu tuh..ada kena mengena dengan sejarah hidup aku..aku pun sekarang ni ada rasa menyesal jugak...kenapa aku memilih untuk couple ek?? Aku pun tak tau kenapa aku pilih die sedangkan ada orang tu dah lama suka kat dia..rasa macam perampas pun ada..nyesal tak sudah...harap benda ni boleh sselesai lorh..

Sebenarnya perempuan yang aku couple nie suke kat aku..aku pun suka kat dia..cume kawan aku ni dah lama suke kat dia..jadi bile aku couple dengan dia rasa tak selesa..aku rasa hubungan kitorang ni kejap jea...sebab..sejak kebelakangan ni kawan aku tu dah jadi pelik..bila aku mintak break..dah tentu akan terjadi benda yang aku taknak terjadi dalam hidup aku ni..cukup sekali jea lah...

Hurmm...Aku dah blur ni..mengantuk pun dah menguasai diri..saya mau tido dulu..assalamualaikum!!  :)

1 comment:

  1. Hahaahahha.. kau bole cuma hati aku ni xdpt nk thn lama la :'( Paling ssh untuk ak ialah tgk org yg aku suka .... suka ngan org yg dia suka :'( Ak xleh thn lama la ak ckp tu jew..

    ReplyDelete