Friday, May 17, 2013

kenapa!! dan sukarnya!!! :3


ASSALAMMUALAIKUM!! 

Wah!  Ini hari banyak gembira sebab dah dapat Xperia z...first dapat hari selasa..gembira woo!!  Aku pilih kaler putih..cun jugak...pasti harini 17.5.3013 berlaku satu benda yang tak diingini...fon aku jatuh t_t

Arghhh!!! Benci Giler ar ! Body fon aku pecah...tapi tak banyak..nasib baik aku pakai cover..boleh sorok sikit...benda tu berlaku sebab tali gantung tu putus....dah laa kt belakang aku ad kereta..nasib baik kereta tu elak..kalau tak hilang jea Rm1650 cmtu jea...

Syuukur alhamdulillah fon aku selamat..cme body pecah skit...cermin depan belakang elok seperti biasa..

OKeh!!  Aku dah rredha ngan semua nih dan salahkan diri aku sebab aku pergi buat gaya spenderman kat atas motor tuh :3 

Besok 18.5.2013...hari....jadi....aku....hee!!  Tadi baru jea kena tepung...redha jea lorh...besok kena lagi..seksa hidup..tp best :3 papepun Tepon aku selamat,aku pun selamat...sekarang cme nak tau harga body fon aku nih..warranty ade lagi..klu boleh gune aku gune :3 

No comments:

Post a Comment