Wednesday, October 17, 2012

SUDC CREWZ !

                                                      ASSALAMMUALAIKUM SEMUA !
                                        time ni baru lepas raya rumah yang kat belakang tuh ^_^

harini nak cerita sikit pasal group SUDC...group ni baru je ditubuhkan kat facebook..group nih aku yang buat..atas permintaan kawan aku sorang tuh..dia cakap kalau buat ape2 event senang..jadi aku buat lhaa group "SUDC"..kitorang dah banyak dah buat event..kitorang start dengan fixie dulu..lepas dapat lesen motor baru start gi jauh lagi ^_^..moto kitorang ialah..

                                                 "BIAR TERASA JANGAN MERASA"..

haha !pelikkan..tu pun idea aku juga....tapi sapa join group tuh memang huru-hara..huru-hara bukan sebab bergaduh..tapi diorang buat macam twitter..post lhaa ap yang diorang nak...disebabkan group kitorang dah huru-hara..kawan aku pun tuka nama untuk sementara waktu nih..HURU-HARA..
kitorang buat group tu untuk saje2 jea..tu je laa kut yang aku nak cerita..
lupe pulok ! nie link group tuh:https://www.facebook.com/groups/SUDC130/
           
                                                   ASSALAMMUALAIKUM  !!!


No comments:

Post a Comment