Thursday, October 11, 2012

MEN IN BLACK IN DA HOUSE !

                                                   ASSALAMMUALAIKUM SEMUA !

   habis juga PMR minggu nih...besok takde periksa..diorang kasi rehat 3 hari...memang gembiran lha
   aku kat sini....
                                                                   muaHaHaHaHa !!(gelak setan)..

tapi yang tak bestnyer..subject PMR yang tinggal math ngan KH(kemahiran hidup)..KH aku tak kesah sangat sebab senang sangat..yang math tuh....fuh !!perah otak sampai takde rupe otak lhaa lepas nih..:P~~


kemungkinan aku akan menjawab periksa math macam dalam gambar tu ?siapa tahu..ngehngehngehngeh !!
nak diikutkan sebenarnye aku taknak on9..tapi disebabkan bosan giler nak mampus !..terpaksa lhaa buang perasan bosan tuh dengan menulis di blog sambil dengar lagu..

   aku nak cerita pasal ape pun aku tak tahu..OwH !!!13ARUKU 1NG4T(tak penah2 aku tulis macam tu =.=")

tadi aku pergi laa summit kat subang dengan mak bapak aku..jalan2 lhaa ngan ayah aku..time tuh mak aku dah hilang ke 'laut'....mase aku jalan2 ngan ayah aku tu..ade lhaa puak 'men in black' dengan kelondehan seluar die tuh..fuh !!paras betis..tu pun nasib baik die pakai boxer..kalau tak pakai ape2..mau kene reject dari malaysia :P~~

aku pelik betul ngan diorang nih..yang buat aku lagi pelik bin ajaib..asal seluar tuh tak jatuh ??pakai gam cap gajah ape ?ke memang die dah saletip seluar die dengan sepender??

aku cakap kat ayah aku..ayah aku cakap tu style zaman akhir 70an....aku pakai seluar pun stakat turun skit jea..nie kalau boleh nak sampai paras buku lali...pelik betul orang 'sane'....kalau ade abang aku tuh..buat kena 'bahan' jea lhaa..:P~~

ayat2 bertanda '_':

LAUT=jauh dari kitorang
MEN IN BLACK=orang2 barat tapi hitam...nak cakap neg** takut orang betul yg bace :P~~
SANE=orang barat
BAHAN=kena kutuk

tu jea lhaa kot yang aku nak ceritakan pasal men in black :P~~

                         ASSALAMMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABAROKATU !

No comments:

Post a Comment