Tuesday, October 16, 2012

NO MORE PMR !

     
                                                       ASSALAMMUALAIKUM !

muka aku banyak senyum ini hari !PMR sudah tak ada !nak cakap merdeka belum lagi..tunggu dapat result baru boleh dikatakan MERDEKA A.K.A BEBAS !lepas habis periksa terus balik main game..tak pikir banyak dah...dunia game aku dah muncul balik...satu malam aku tak tido..+ dengan tenet nih...dua malam aku tak tido :P~~
tapi2 ape2 pun kena tunggu result lhaa..harap2 aku lulus+A lhaa...jangan dapat 'A berdengung sudah' lerr P~~
periksa semalam sonang je cume mathematics paper 1 tu yg mencabar sikit..lagi2 mase yang ad..diorang kasi 1 jam 30minit..apo kono ngan diorang nih..tu bukan sivik..math brader !punya lhaa mentaram aku kat paper 1...ramai gak yang tak sempat buat habis...
tapi paper 2 sumpah..senang giler..aku pun tak tau kenapa aku cakap camni..tapi memang senanglah !!
satu lagi..kawan aku belah kanan..setiap kali aku buat mesti die nak tiru aku..dah lhaa belakang aku meja cikgu..kering betul hati kawan aku sorang nih... kalau sorang meniru satu kelas kena rampas kertas periksa+ ngan kertas periksa yang lain2...aku pun pelik..bile aku tengah kusyuk membaca die sempat tengok kertas aku...pastu cakap "bagus !bagus "...aku dah start pelik ngan sorang nih..=.='
tu baru paper 1..paper 2 aku tak kasi peluang..die panggil aku cakap soalan no bla bla bla ape ?aku cume cakap "aku tak buat soalan tuh"..padahal penuh A-Z...^_^
lepas habis paper 2 dalam pukul 12.45 p.m. camtu..aku balik trus on9...tunggu sampai pukul 1.45 p.m. pastu gerak sekolah ngan kawan aku...
periksa lepas tuh senang jea..periksa KH..ape de kesah..buat jea..sonang sangat ^_^....tapi ramai kat kelas aku tuh balik awal..tinggal 8 orang jea kat kelas tuh...pengawas kat situ boleh tergelak..yer lhaa..sorang-sorang keluar...aku tak keluar pun..sebab time tuh aku ngah kusyuk melukis kat belakang kertas soalan KH...sedar2 orang dah tinggal sikit...tinggal lagi 20 minit rase aku time tuh...aku sambung balik melukis..dengar jea suara cikgu cakap mase dah tamat..kawan aku cakap 
                                                       
                                                 " LAST PAIPER ! LAST PAIPER !!"

satu kelas gelak +dengan pengawas sekali..lepas cikgu dah kutip aku pun gerak lhaa keluar dari kelas tuh.....
amek beg pastu turun..mase tengah lalu kat depan bilik guru cikgu KH aku panggil..cakap "macam mana ngan periksa susah tak ?"..aku cakap lhaa "senang jea cikgu"..pastu kawan aku sorang nih menyampuk "orang buta pun boleh dapat kalau jawab soalan nih.." 
haha ! lepas habis cakap dengan cikgu tu aku pun balik..lega hatiku ini..PMR sudah habiss !!

P/S: aku jawab periksa kat kelas..bukan kat dewan ^_^..tu yang kawan aku senang2 jea tiru aku :P~~

                                                         ASSALAMMUALAIKUM !

No comments:

Post a Comment