Friday, October 26, 2012

MEKAH !



                         ASSALAMMUALAIKUM SEMUA !

 aku teringin betul nak pergi mekah,tadi tengok kat tv1..betapa gembiranya tengok orang yang baru first time
 pergi mekah..harap-harap aku dapat pergi mekah laa..ada yang menangis,aku pun hampir-hampir
 mengeluarkan air mata aku ni...

 tadi pergi rumah mak long aku...dia cakap nak bawak aku gi mekah..aku senyum lebar laa kat situ..baru
 pasang niat dah dapat greenlight....lepas maklong aku dah habis cakap...aku pun pergi dapur
makan...lagipun harinie(khamis 25 oktober 2012) aku puasa arafah..aku start puasa dari hari rabu..lepas tu,aku skip hari khamis sambung jumaat sampai harini(khamis 25 oktober 2012)...

itulah..aku tak tahu nak tulis apa dah...dalam otak aku nih dah terbayang ka'bah depan mata nih..harap-harap bayangan tu jadi kenyataan laa..^_^

P/S: mak aku kasi 50 hinggit woo !sebab aku puasa tuh..tapi,bukan aku yang minta 50 tuh..aku cuma cakap nak bayar duit baju 40 hinggit..lepas tuh mak aku kasi 50 hinggit..^_^besok nak gi bank in..:P~~

No comments:

Post a Comment