Tuesday, June 25, 2013

Bosan tahap kak ton

Assalamualaikum!!

Bosan giler kottt!!  klah harinie aku nak cerita pasal semalam :3

Fttttttttttt!!!

Prrraaaaapppppp!! praaaapppppapapapappp!!

Pit pit pittttt!!

Pomm pommmm pommm!!

Kedebabommm!!! 

Hehe!  tau tak maksud kat atas tu??
Tkde maksud pun sebenarnya bosannye pasal..huhu!

Semalam aku pergi jenjalan ngan motor kesayangan ku..sambil-2 tu ade laa test speed kejap..dapat laa 117kmh..tak laju manepun motor aku nih..tapi syok dok main jalan jauh...mase tengah jenjalan tu ada satu ayat lalu kat KEPALA HOTAK aku ni...nak set meter paling ringan...jadi aku set laa paling ringan..dan hasilnya??  HAMEK KAU!!  Leklok top speed 117knh terus naik 241kmh..huhu!  meter pergi kemain lajunye..motor laju cam ciput..redha jea lorh..huhu!!

Tapi serius seronok semalam..dah macam bawak cuperbike pun ad..huhu!! 
Dannn!!  sebelum aku pergi merempit aku singgah rumah si'dia' untuk kasi cekelat kinder buekno :3 hehe

No comments:

Post a Comment