Thursday, June 13, 2013

bosan tahan cimpanzee :3


ASSALAMMUALAIKUM !!

pergh !! bosan gila malam ni..tak tau nak buat ape...hanya mampu dengar lagu,hapdet blog,layan twitter dan facebok..tu pun aku tetap rase bosan..BOSAAANNNNN !!!!!!
bosan takkan lari dalam hidup kita...aku lepak ngan kawan aku pun aku bosan...manusia jenis ape laa aku nih :3 hewhew !!
ape boleh buat..dah bosan menguasai diri..okelah aku pun tak tau aku nak cerita ape...aku cerita jea lorh ape yang lalu kat KEPALA HOTAK aku nih :3

memula nak citer pasal game lorh !
wuwuuwuwwww ~~~~~
xbox one ngan ps4 dah launch..cuti hujung tahun baru setat jual..harge untuk ps4 dengar-2 harge lagi murah dari harga FIRST ps3..dan setahu aku harga FIRST ps3 RM2,700 <---betapa murahnya ps3 time tuh...ps4 mungkin dalam kalangan RM2,500-RM2,600 :3 bentuk ps4 macam ada 2 ps2 slim..tapi dalam kedudukan parallel..menyenget :3 setylee gak aku tengok..dapat memang duduk umah jea lorh ! xbox one pulak harga tak pasti..mungkin dalam kalangan RM2,600-RM3,000...huhu ! tapi lelama harge komfem menurun..mcm ps ngan xbox 360..skarang RM1,000 dah bleh dapat..huhu !!bentuk xbox one berbentuk petak..cun jugak tapi takleh nak layan kecunan ps4 :3

aku dah mengarut dah tu :3 entah camane game boleh lalu kat KEPALA HOTAK aku nih :3
oke laa tu dari takde idea lansung nak tulis...huhu !!

jam sudah menunjukkan pukul 11:18 P.M..tangan sudah penat..batt laptop pun dah nak nazak..chow dulu !! assalammualaikum !!

No comments:

Post a Comment