Tuesday, June 25, 2013

Bersyukur sesangat t_t

ASSALAMUALAIKUM!!

Betapa sedihnya hidup aq harinie...mase tengah on the way nak ke metro driving dekat kg melayu subang telefon aku terjatuh..kalau jatuh atas tilam takpe..nie jatuh atas jalan tar mase aku tengok mentop speed kat motor abang aku..serius risau giler mase telefon tu jatuh..dalam hati aku cakap ' komfem dah keliang lahat tepon ni'..tapi yang buat aku terkejut,mase aku nak pergi amek fon aku tu..yang pecah cume screen belakang je..screen depan elok jea macam fon baru beli...alangkah bertuahnya hidup aku mase tu..

Cuba korang bayangkan telefon beli harga RM2000...lepastu jatuh macam tu jea..kalau fon nokia 3310 aku takde laa risau sangat..sebab kalau jatuh sekali pun yg pecah bukan telefon..konfem tar kt jalan tuh..huhu!!

Papepun aq bersyukur sesangat sebab fon aku ni selamat dan orangnye pun selamat...jenama fon aku pakai sekarang ni ialah SONY <--tak menyesal lansung beli fon jenama nih..huhu!!

No comments:

Post a Comment