Tuesday, June 25, 2013

Anak haghorm!!

Assalamualaikum!!

Jerebu datang melanda!!!  masing-2 pakai mask aku dengan muke nak mati cepat selambe keluar camtu jea..tadi aku ngan kawan aku was-2 nak datang sekolah kea taknak..takut bile pergi takde orang pulak..tapi nasib baik ade orang(lah sangat)..

Masuk jea sekolah terus naik kelas...total pelajar kelas kitorang ialah 7 orang..7 orang tu budak-2 perangai giler-2 sikit..memang happy laa kelas kitorang..cikgu suruh buat oral BI kitorang pergi bernasyid kat belakang..ape cikgu cakap kitorang buat bodo jea..huhu!!  aku kalau orang tak ramai cikgu suruh buat kerja memang aku malas giler laaa...tapi apepun aku terpaksa buat oral gak..cikgu suruh buat pasal jerebu...

HAMEK KAU!

Entah ape aku tulis pun aku tak tau..dah laa kena tulis dalam BI...memang aku fail laa...wntah ape aku mengarut kat kertas tu..dah rase banyak terus hantar kat cikgu..entah paham.kea tak cikgu tuh..huhu!!

Lepas tu mase PJ pulak...nasib baik ade bola...entah dari mana muncul..kitorang pun ape lagi..main laa..dah laa tengah jerebu..pastu main bola pulak tu..campur lagi dengan debu,memang jadi jedebu laa..hehe!!

Mase BM aku ngan kawan aku ALEP bergaduh pasal motor...die ajak race kat jalan guthrie..aku takde hal sebab dah ade lesen..die belum lagi dan harapan laa die nak pergi situ..huhu!! 

Dann!!  Dalam pukul 12:30 cmtu aku menghabiskan masa dengan tidoo!!  mengantuk giler vavi hutan south africa cap minyak yuyi cap limau..amek kusi dalam 3-4 camtu susun,lepastu baring dan tidoo!!  nak cakap selesa tu taklah..habis sakit badan aku..ade jugak niat nak tido kat lantai tapi disebab aku pakai baju sekolah..trus tak jadi...huhu !!

Dah bunyi loceng mase nak balik budak-2 kelas aku semua muke baru bangun tido..huhu!!  memang syok laa harinie..skolah tak ramai orang..kitorang nak jenjalan pun cikgu tak marah..huhu!! 

No comments:

Post a Comment