Tuesday, December 18, 2012

TOMORROW WILL BE THE........


ASSALAMMUALAIKUM...

huh ! esok....esok.....esok....esok.....mati hidup balik sekali pun tetap ada esok.... :3
seram seyh ! ape boleh buat..benda dah berlalu...terima je lah...T_T
besok hari rabu..ada pasar malam..:3 tapi bukan tu yang aku nak cerita..pasal amek result...hoho !!kalau time UPSR tu lantak pi leee...peduli ape aku XD..ini PMR...target 8A...insyaallah dapat :)
graf markah turun...tu yang buat budak-2 PMR tahun nie happy !!...

aku dah cuba buat yang terbaik masa jawab PMR haritu..huhu ! memang fokus habis-2 lhaa...tak pernah-2 pulak aku buat macamtu..huhu ! selama nie jawab periksa macam jawab quiz astro ceria :3(jangan marah yea)....kalau aku dapat 8A..bak kata MARK(dari vlogger) YEBBA YEBBA !!! <---tanda tengah happy :3

tapi mak ngan ayah aku tak berharap sangat aku dapat 8A..kalau dapat 3-4A pun dah cukup..huhu !! tapi aku cuba untuk dapat 8A..insyaallah(if god willing it) :)

tapi markah GEO ngan SEJARAH aku dah tau..huhu ! macam mana aku bole tahu..:3...hehe RAHSIA :3

No comments:

Post a Comment