Thursday, December 6, 2012

no idea -___-

                            ASSALAMMUALAIKUM semua !!

harinie aku akan tulis ape yang aku nak tulis sebab otak aku dah blank...tadi gi kutip idea kat tepi jalan..syukur lhaa dapat beberapa idea yang bagus lagi pulus.. <--apadia tuh ?? :P
idea-2 yg aku kutip tuh sume dah terbang..masing-2 dah kelaut..tak tau kenapa laut juga yang nak diperginyer.. <---eh ?? apekejadahnyer citer pasal idea terbang nih -___-"

huhu ! otak blur..mengarut jea lorh keje aku :3....ASK.FM <----tempat aku menghilangkan rase bosan..follower ada banyak.cuma beberapa orang jea aku layan..ASK.FM nie bukan radio yea anak-2 semua <---O.o ??

ASK.FM nie nak cakap laman social macam tak...sebab websites tuh untuk tanya orang...jadi kalau camtu boleh dikatakan laman tanya orang XD...huhu ! papepun aku nak ucapkan TERIMA KASIH pada orang yang layan aku di ASK.FM.. 

:)  [[4]]   (^^^)  <(") :|]  <----try copy kat chatbox dan tengok ape jadi...selamat mencuba :D

No comments:

Post a Comment