Sunday, December 9, 2012

post ini panjang lhaa sangat :3


 ASSALAMMUALAIKUM....

aku berjalan-2 di thailand sambil memakai baju malaysia..agak-agak apa reaksi orang-2 thailand..huhu ! mau  kena baling botol kaca...huhu !malam nih jangan lupa tengok bola malaysia lawan thailand..pukul 8 ase aku..HEWHEW !

harap-2 malaysia menang lorh ! HEWHEW ! <---apekejadahnyer tuh =.='

aku pun takde idea nak post ape..taram jea lorh..huhu !

AKU LAH ORANG GAJI PERTAMA DIRUMAH AKURRR !!!

huhu ! habis kena sound ngan mak aku..huhu ! bersepahnyer pasal..mane taknyer asek dok mengadap komputer jea...pastu makan..huhu ! kalau ko bandingkan bilik aku ngan sarang tikus...mesti korang cakap sarang tikus lagi cantik XD...huhu ! memang bersepah giler babeng..maklum lhaa "LELAKI" :P...lepas dah dengar leteran maut mak aku tuh aku pun kemas lah bilik aku tuh...dah siap kemas mak aku panggil suruh kemas ruang tamu pulak..mak oi ! aku terima dengan hati yang terbuka !

tapi aku tengok ruang tamu elok jea..takde pun bersepah..aku pergi tanya mak aku ape yang bersepah kat ruang tamu....mak aku cakap ada tarhe kuacieng..HEW HEW ! aku dengan muka mintak penyepak rela hati membuang tarhe kuacieng iturr !!..huhu ! bau PEKAT !separuh mati aku nak angkat tarhe kuacieng itu XD

lepas dah buang natang haram tuh..aku pun dengan tak pikir pape trus gi ke komputer..baru nak chat ngan orang dah dengar seruan ibuku !huhu 1 nak ape pulak mak aku kalini..die suruh aku beli penyapu..aku cakap ngan mak aku..penyapu kat umah nih hilang kemana ?? mak aku dengan selambanya bercakap bunian pinjam =.=' *PALMFACE* 

ape boleh buat..die pun nak bergurau jugak XD..huhu ! dengan rela hati naik lc REMPITZ gi kedai beli penyapu :3..huhu ! berlapis muka aku...HEWHEW..naik motor exjos kuat gi kedai aceh beli penyapu..huhu !sampai rumah kasi penyapu duit dan sewaktu dengannya..naik atas online !!

huhu ! AKU BEBAS ! dapat gak on9.. <---macam tak pernah online jea :3

itu jea lah yang aku nak citer pasal harinie...mengarut seperti biase..tapi ini betul-betul bukan cobaan :P

No comments:

Post a Comment