Friday, November 16, 2012

THIS IS SPARTAAA !!!

                        ASSALAMMUALAIKUM...

ku mulakan menulis dengan bismillah...aku berjalan2 dijalan dan tiba2 ada cermin didepanku...aku melihat mukaku banyak jerawat !!..aku berlari dengan kelajuan cahaya torchlight !! sebelum sampai rumah dah terbaring di tengah jalan....aku pun dengan penuh semangat bangun balik dan lari balik...

                AKHIRNYAA !!! KU SUDAH NAMPAK PINTU RUMAH KU !!

aku berlari pecut masuk ke-dalam rumah...wah !! sejuk dimukaku kena angin kipas yang sedang berpusing2...~~~.selepas puas menari2 kesejukkan di ruang tamu..aku dengan muka tak bersalah maju kehadapan !! langah demi langkah..ku sampai jua di dapur ! aku memulakan tindakan ku dengan mengambil cawan dan isi dengan sejenis air kosong yang sejuk tahap iceberg....ku pun minum air itu...lega tekakku !

lepas tekakku sudah sejuk membeku aku pusing ke belakang dan ternampak satu lembaga yang bergerak dengan laju..aku pun mengejarnya..dan akhirnyaa aku dapat tangkap !! bila ku lihat mukanyaa ! sungguh menyeramkan...ada taring,bermisai dan telinganya yang tajam...mata seakan2 binatang...ku menanya adikku..dia kata tu kucing baru...sungguh ku tidak sangka bahawa tu adalah seekor kucing yang nomei !

lepas dah kenalpasti lembaga itu...ku teruskan misi aku yang sebenarnya..dengan kaki berbagai parutnye..aku naik pun naik atas..belok kanan straight belok kanan lagi lepastu belok kiri..DONE !
ku memandang belah kanan..dan ku terkejut !! cermin itu masih ada lagi !!aku dengan extremenyer mengambil air panas tahap kolam air panas !!kalau panas sangat kang takde rupe manusia pulak aku.....
ku bercampur dengan air sejuk supaya menjadi air suam..dengan bacaan bismillah..ku membasuhkan mukaku dengan air panas itu..lepastu aku menggunakan pencuci muka dengan ganas tahap antatuya !...

ku menggosok gosok dan gosok..lepas tuh aku melihat mukaku dicermin..
 
        WAH !MUKAKU SEMAKIN ELOK !!MUAHAHAHAHAHA <----gelak setan..

aku suka ! akupun senyum !masyaallah.gigiku kuning !! aku pun dengan pantas mangambil berus gigi dan dan menggosok gosok dan gosok...sampai hilang gusi kat mulur aku..habis berterabur gigi aku...aku kutip satu2..lekat balik menggunakan gam UHU....

                                     WAH !

aku berpuas hati dengan penampilan aku ! nak tengok tak muke aku macam mana ?? ini dia !! :


                              hensem tak ?? muahahaha !

P/S : ini semua rekaan semata-mata..tiada kene mengena dengan yang hidup ataupun yang dah mati XD

No comments:

Post a Comment