Monday, November 5, 2012

MY WAY..


                                  ASSALAMMUALAIKUM !

 nie nak cerita sekit tentang cerita korea yang bernama "MY WAY"..aku bukannye suka pun tengok cite korea nih..tapi tadi mase kat sekolah..mase tuh kitorang nak amek buku text form 4..sebelum amek buku semua pelajar kena tunggu kat surau sekolah..ada projector kat situ..cikgu aku pun bukak cerita korea tuh..first aku cakap "mengarut jea cerita nih"..tapi bile dah masuk part best..pergh !! mantop !! seeyyyhh !

memang best giler lhaa cite tuh ! storylinenyer..pergh !cerita tu mengesahkan dua orang..jun-shik kim(orang korea) dengan tatsuo(orang jepun)...diorang tuh adik-beradik rase aku...tapi tak rapat..boleh dikatakan musuh laa..tapi lepas habis perlawanan lumba lari tuh..jun-shik kim tu sepatutnyer menang..tapi pengadil yang tk berapa adil..cakap tatsuo menang..lepas tuh laa cerita tuh dah start beshh !!

aku keluar jap dari surau tuh..datang balik..sedar2 cerita tuh dah perang..tu yang membuat aku syiok menengok cerita tuh..cerita tuh ada kena mengena dengan world war II...aku kalau setakat cerita jeh tak syiok..kena tunjuk full video..tapi takde orang upload full movie kat utube..aku tunjuk korang trailer jea lah ^_^

acano ?bagi aku tengok trailer je pun dah macam best...kalau korang jumpe cerita nih kat mana2 jngn tk beli pulak..rugi woo !!

P/S : aku bukannye layan cerita korea..tapi sebab storyline cerita nih ada kena mengena perang dunia tuh yang jadikan cerita nih menarik tertarik ko memang da boom !! :P~~

No comments:

Post a Comment