Saturday, November 3, 2012

BELLLUUURRRR !!!


                                    ASSALAMMUALAIKUM !

otak sudah blur tak tahu nak tulis ape..nak mengarut ape pun dah tak tahu..otak aku mintak cuti harinie..(boleh pulak otak mintak mc)..haha ! ape2lhaa..bosan sungguh hari ini..walaupun baru lepas join event tadi ngan kengkawan..syiok woo !nak tahu kitorang buat event ape ?kitorang gi makan..tu jea..:P~~

lepas makan kitorang gi merayau2..yang tak boleh bla boleh pergi centralmart(supermarket) lepas tuh pusing2 kat situ..bukannyer beli barang pun..dah puas merayau2 kat situ.kitorang pergi makan balik..makan kat kedai mamak pulak..memang time tuh tak tahu nak gi mane..saje2 buat event..tpi takda tujuan..

tapi time kitorang bawak motor tuh..aku tengok orang2 yang bawak kereta tuh sume macam nak bunuh kitorang jea..bawak cam hareemm ~~...nasib baik tak makan tar jatuh motor tadi...boleh pakcik tuh korner mengejut..dengan takde signalnyer..dier pikir tu jalan bapak dier..haish..bengang betol(hehe ! lebih2 pulak aku :P~~)..

aku dah pelik sekarang nih..dari takde idea untuk tulis terus ada..terima kasih pada pakcik tu lhaa :P~~~
aku dah malas nak tulis dah nie..BYEEBYEEEE !!!


No comments:

Post a Comment